Serce w sówki

Kiedy zobaczyłam to serce od razu postanowiłam je wyszyć. Kolory mulin dobierałam sama. Serduszko dołączy do tego już wyszytego i razem poczekają na pozostałe. Z tej serii jest 7 serc. Zamierzam wyszyć je wszystkie. Później podzielę się nimi z mamą i siostrą. 


***odpowiedzi na komentarze:
Anielique - u mnie w mieście na giełdzie od kilku lat już nie kupi się psa. Jak kupowaliśmy Sonię to nie słyszałam o czymś takim jak pseudohodowla. Dobrze, że teraz problem jest nagłaśniany.
Atelier Marysi - Cztery rozstania z psiakami już przeżyłam. Każde z nich było bardzo trudne. Najbardziej jest mi żal, że nie ma już z nami mojej terrierki. Byłam do niej bardzo przywiązana. 
Marta - Moje psiaki są o siebie zazdrosne i trzeba je godzić. Wszystkie są po kastracji i jest u nas spokojnie. W innym przypadku pewnie by nam dom rozniosły. 

Komentarze

  1. Świetny wzorek, czekam na pozostałe :)
    Na szczęście świadomość ludzi stale się zwiększa, ale to i tak mało. Co z tego że prawo zabrania rozmnażania zwierząt nierasowych, skoro tego nie egzekwuje? Sama mam kota z papierami i ciągle zadają mi pytanie, po co go kastrowałaś, trzeba było kryć kocicę, piękne kotki by z tego były. A to że schroniska pękają w szwach to już nie ich problem.
    Trochę się rozpisałam, ale to dla mnie wrażliwy temat, staram się pomagać zwierzakom ile mogę, ale ciągłe widoki zwierząt bez nosów, łap czy oczu (obcietych przez człowieka), skopanych, przejechanych bardzo działają mi na psychikę. Nie miej mi za złe tego komentarza.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne serduszko :) Uwielbiam sówki, więc i to musiało mnie zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziesz miała fantastyczną serduszkową serię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jest to serce. Czekam na następne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię plastikowe ozdoby :) Ciekawa jestem innych serc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, urocze serduszko! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu! Bardzo śliczne serduszko , Sówki są urocze , ładnie kolorki dobrałaś - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszko w sówki bardzo jest urokliwe. Fajnie dobrałaś kolorki.
    Bardzo jestem ciekawa pozostałych hafcików.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny :)